محصولات ایموشن Emotion [+تولیدکننده اسپری و ژل زناشویی]

تیبوکا
16,201 بازدید
محصولات ایموشن Emotion - تیبوکا

محصولات ایموشن Emotionمحصولات ایموشن emotion ، ایموشن چیست| با گذر زمان رویکردهای مصرفی نسبت به محصولات بهداشتی بیشتر شده است. خصوصا در ایران و علاوه بر ایران کشورهای همجوار ایران مانند عراق ، ترکیه ،  و کشورهای جنوب ایران نگاه ویژه ای به این محصولات نسبت به گذشته شده است.
حال در میان این همه تولید کننده محصولات زناشویی ، برند ایموشن یکی از برترین های نام آشنا و معروف در این حوزه میباشد.

کارخانه ایموشن با فکر برتر و اولیه در رابطه با ساخت و تولید ژل آمیزشی و اسپری تاخیری ، حال دارای تعداد مشخصی محصول اسپری تاخیری با عطر های معروف دنیا، موجب جذب افراد بیشتر برای تجربه یک حس طلایی با رایحه بسیار تحریک کننده کرده است.
علاوه بر تولید اسپری تاخیری ، برند ایموشن ژل های آمیزشی را در کاربرد های مختلف و طلایی و در رنگ های مخصوصی تولید میکند. شما با دیدن این پست میتوانید نگاهی اجمالی به تمام محصولات emotion بیاندازید.
این میتواند برای آن دسته از مشتریانی که برای مصرف شخصی با یک نگاه، محصول مورد نظرشان را انتخاب کنند و همچنین برای آن دسته از مشتریان ایرانی و خارجی که در جست و جوی خرید محصولات ایموشن به صورت عمده و قیمت مناسب هستند میتوانند از طریق شماره مشاور فروش تیبوکا به شماره ۰۹۳۵۰۶۰۰۶۹۵ و از طریق پیامک به پشتیبان تیبوکا باخبر شوند.

حتما در نظر داشته باشید که فروشگاه تیبوکا با تجربه ای که دارد در حوزه فروش محصولات emotion ( محصولات زناشویی emotion )  در ایران و خارج از ایران بهترین سرویس را فراهم خواهد کرد.

<<پیشنهاد میشود حتی برای اطلاعات شخصی نسبت به محصولات ایموشن این پست را تا پایان بخوانید>>
مطلب پیشنهادی:کاندوم ایکس دریم Xdream و ویژگی های منحصر به فرد آن

مجوزات کارخانه تولید محصولات بهداشتی محصولات ایموشن

محصولات ایموشن emotion | تیبوکا

کارخانه تولید محصولات بهداشتی یا شرکت ایموشن با تکنولوژی منحصر به فردی که دارد موجب شده تا دو نوع محصول ژل آمیزشی و اسپری تاخیری را تولید کند. محصولات شرکت ایموشن دارای مجوزات داخلی و خارجی نیز میباشد که این موجب میشود تا اطمینان مشتری نسبت به این برند معروف جلب شود.

از جمله مجوزات داخلی، دارای مجوز وزارت بهداشت به نام IRC  برای تمام محصولات و خارجی iso2003 و Iso2006 میباشد و همچنین دارای نشان حلال میباشد که تمام مسلمانان میتوانند از آن استفاده کنند. این مجوزات نشان از مرغوبیت و کیفیت بالا کالا است تا علاوه بر داخل ، خارج کشور نیز بتوانند از آن با کیفیت استفاده کنند.

سایت شرکت ایموشن – هم اکنون محصولات ایموشن emotion  را در دو نوع ژل و اسپری آمیزشی فعالیت خود را به عنوان کارخانه تولید محصولات بهداشتی  معرفی کرده است. شرکت ژل ایموشن ژل های آمیزشی را در ۹ تنوع که هر نوع کاربرد خاص خود را دارد فعالیت خود را انجام میدهد اما در بخش ساخت اسپری تاخیری نیز مانند ژل آمیزشی ۹ تنوع دارد که هر کدام با عملکرد یکسان اما متفاوت در رایحه و ادکلن های مخصوص دارد.

ایموشن چیست – نکته بسیار مهم این است که محصولات زناشویی ایموشن را به عنوان محصول مکمل کاندوم نیز میتوان نام برد.

  

شرکت کیمیا شفا پخش آرین

شرکت کیمیا شفا پخش آرین - تیبوکا

شرکت کیمیا پخش آرین (شرکت کیمیا بخش آرین) – شرکت کیمیا شفا بخش آرین به عنوان شرکت پخش محصولات ایموشن مفتخر است با معرفی محصولات آرایشی، بهداشتی، جنسی و شوینده در برند های ایموشن، فلوتس، وان تاچ و … تحولی شگرف را در کیفیت زندگی به ارمغان بیاورد .

یکی از زیر مجموعه های محصولات ایموشن ژل های مقاربتی می باشد که علاوه بر خاصیت ضد باکتریایی بعلت دارا بودن اثر بخشی متفاوت، تاثیر بسزایی در روابط زناشوئی دارند.

تمامی این ژل ها دارای IRC ( مجوز دارویی وزارت بهداشت و درمان ) بوده و جهت رهگیری میتوان با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و درمان صحت و سقم IRC آن را بررسی نمود.

همچنین در نظر داشته باشید فروش بدون نسخه این ژل ها مجاز و بصورت OTC در دسترس همگان می باشد . کلیه این ژل ها بر پایه آب ( water base ) بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارند.

شما مشتریانی که دنبال شماره تلفن شرکت ایموشن در جهت خرید محصولات ایموشن هستید تا بخواهید قیمت عمده محصولات ایموشن را بدانید میتوانید از طریق شماره ۰۹۳۵۰۶۰۰۶۹۵ که به عنوان نمایندگی محصولات ایموشن این برند با کیفیت را به شما عرضه میکند میتوانید جویای قیمت برند ایموشن شوید.

پشت هر محصول موفق ، نیتی مبنی بر بهبود زندگی مردم وجود دارد.

معرفی محصولات ایموشن ( برای خرید محصولات ایموشن )

شرکت ایموشن به عنوان خط تولید محصولات بهداشتی دارای ژل های مخصوص آقایان و بانوان و تولید اسپری تاخیری میباشد که هرکدام در ۹ تنوع جذاب به بازار عرضه میشود، بدانید که ژل آمیزشی ایموشن در سایز های ۷۵ میلی لیتری میباشد.

حال با وجود این محصولات رنگارنگ ما را در معرفی محصولات ایموشن وادار کرده است. تا با معرفی مختصری از هر کدام از انواع محصولات ایموشن ، شما بتوانید اسپری تاخیری ساخت ایران و ژل های آمیزشی را از ما که به عنوان نمایندگی محصولات ایموشن خریداری کنید.

معرفی انواع ژل ایموشن emotion

انواع ژل آمیزشی ایموشن درای ۹ تنوع با اسامی ایموشن مشکی ، ایموشن ژل ، ایموشن زرد ، ایموشن طوسی ، ایموشن سفید ، ایموشن صورتی ، ایموشن نارنجی ، ایموشن ابی میباشد. بدانید نظرات مردم درمورد ژل ایموشن ۸۰% مثبت بوده است.

انواع ژل لوبریکانت ایموشن دارای خاصیت آنتی باکتریالی میباشد که با خاصیت های جذابی که در امر زناشویی دارد همه را جذب خود کرده است. تمامی این ژل ها دارای IRC ( مجوز دارویی وزارت بهداشت و درمان ) میباشد که علاوه بر آن هر شخصی میتواند بدون داشتن نسخه پزشک آن را خریداری کند. ما در این قسمت کاربرد انواع ژل ایموشن را به طور مفید شرح خواهیم داد.

۱-ژل تحریک کننده بانوان ایموشن صورتی – DESIRE

کارخانه تولید محصولات بهداشتی - تیبوکا

این ژل دارای خاصیت تحریک پذیری و افزایش میل جنسی در بانوان میباشد و خانم هایی که هیچگونه تمایل جنسی ندارند و یا از اختلالات جنسی و همچنین نزدیکی همراه با درد و عدم لوبریکانت سازی مناسب واژن حین نزدیکی و عدم ارگاسم رنج میبرند کاربرد دارد.

بطوریکه ۳۰دقیقه قبل از نزدیکی مقداری از ژل را روی ناحیه مخاطی واژن مالیده و پس از آن فرد تمایل بیشتری برای آغاز و انجام فعالیت آمیزشی پیدا میکند.

۲- ژل سفید کننده ایموشن سفید – WHITENER

کارخانه تولید محصولات بهداشتی - تیبوکا

بانوان میتوانند از این ژل جهت روشن و سفید نمودن پوست در ناحیه ای که بر اثر اصلاح مو تیره گشته استفاده نمایند.

این ژل بصورت یک روشن کننده عمل کرده و این نواحی دارای پوستی تازه و با لطافت میگردد بدین صورت که نواحی زیر بغل و یا خط BIKINI را به مقداری از ژل آغشته نموده و مالش دهید تا جذب شود این کار را روزی ۲ بار انجام دهید، بعد از حدود دو ماه مصرف نتیجه مطلوب حاصل می گردد.

۳- ژل ایموشن سبز – FRESH

خرید محصولات ایموشن - تیبوکا

اولین و مهم ترین قدم در یک رابطه جنسی سالم حفظ بهداشت فردی می باشد این ژل با خاصیت ضد عفونی کنندگی و ایجاد طراوت و پاکیزگی در دستگاه تناسلی مانع از ایجاد عفونت های عمومی میگردد.

بطوری که از این ژل قبل از نزدیکی و یا پس از دوران عادت ماهانه بانوان ، دو بار در روز و هر بار به مدت ۵ دقیقه در ناحیه خارجی دستگاه تناسلی مالیده و پس از آن با آب ولرم شستشو میدهند.

۴- ژل تاخیری ایموشن آبی – EXTREME LOVE

خرید محصولات ایموشن - تیبوکا

این ژل به عنوان کنترل و ایجاد تاخیر در آقایانی که دچار زود انزالی هستند کاربرد دارد به این شکل که مقداری از ژل بر روی آلت پمپ کرده و موضع را ماساژ میدهند و پس از ۳۰ دقیقه با آب خالی آلت را شستشو میدهند آقایانی که پوست تیره دارند و یا تنومند و ورزشکار هستند جهت اثربخشی بهتر مدت زمان بیشتری ژل را روی آلت خود نگه دارند و پس از آن موضع را شستشو دهند.

۵- ژل تنگ کننده ایمشن قرمز – ENJOY

خرید محصولات ایموشن - تیبوکا

این ژل حاوی عصاره انار میباشد که با ایجاد خاصیت چسبان به بازگرداندن لذت جنسی به بانوان و همسرشان کمک میکند. خانم هایی که دچار شل شدگی عضلات واژن و باز شدن بیش از حد لومن میباشند میتوانند از این ژل استفاده کنند، بطوری که ۲۰ دقیقه قبل از نزدیکی ناحیه واژن را مقداری از ژل آغشته و پس از آن میتوان نزدیکی نمود.

۶- ژل گرم کننده ایموشن نارنجی – HOT NIGHT

شرکت پخش محصولات ایموشن - تیبوکا

خانم هایی که سرد مزاج و تمایلات جنسی پایینی دارند و یا دیر ارگاسم هستند میتوانند از این ژل استفاده نمایند، بطوری که این ژل با خاصیت گرمابخشی و افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی باعث افزایش میل جنسی و متعادل کردن زمان ارگاسم میگردد، به همین منظور مقداری از ژل را ۳۰ دقیقه قبل از نزدیکی، ناحیه واژن و داخل مخاط را آغشته نمایند.

۷- ژل روان کننده ایموشن زرد – ROMANCE

شرکت پخش محصولات ایموشن - تیبوکا

این ژل به عنوان یک لوبریکانت حین نزدیکی کاربرد دارد همچنین با دارا بودن خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچی بعنوان یک ضد عفونی کننده قبل از نزدیکی میتواند مورد استفاده قرار گیرد و همچنین با متعادل کردن ترشحات و PH واژن مانع از ایجاد بوی نامطبوع و خارش و سوزش در ناحیه تناسلی میگردد.

۸- ژل حجم دهنده ایموشن مشکی – CONFIDENCE

شرکت پخش محصولات ایموشن - تیبوکا

این ژل دارای خاصیت حجم دهندگی برای آقایان میباشد و برای افزایش طول و حجم آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد به طوری که این ژل را به مدت ۱۶ هفته ۲ بار در روز بر روی آلت مالیده و به مدت ۳ تا ۵ دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ میدهند و پس از ۵ دقیقه آلت را شستشو میدهند.

واژن خانم ها نباید تحت هیچ شرایطی با این ژل آغشته گردد. از مصرف این ژل حین نزدیکی خودداری گردد.

۹- ژل تقویت نعوظ ایموشن طوسی – ERACTRA

محصولات ایموشن - تیبوکا

این ژل جهت حفظ و ایجاد نعوظ در آقایان بکار می رود، آقایانی که دچار مشکل نعوظ هستند میتوانند از این ژل استفاده نمایند. بطوری که ۳۰ دقیقه قبل از نزدیکی مقداری از ژل را بر روی آلت مالیده و به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهند و پس از آن حتما باید با آب شستشو دهند و تحت هیچ شرایطی نباید واژن بانوان به این ژل آغشته گردد.

همچنین این ژل برای آقایانی که دچار بیماری قلبی و دیابت و فشار خون هستند و مانع استفاده از قرص های erection را دارند مناسب می باشد.

  

معرفی انواع اسپری تاخیری ایموشن در ایران

خرید محصولات ایموشن - تیبوکا

اسپری تاخیری ایموشن – تولید اسپری تاخیری توسط شرکت ایموشن انجام شده است و محصول اسپری تاخیری همانند ژل زناشویی دارای ۹ تنوع مختلف میباشد که هر کدام دارای عطر های تجریک کننده VIP 212 میباشد، و به تمام این ۹ محصول خواهیم پرداخت.

جالبه بدانید اسپری های تاخیری ایموشن دارای ویتامین E بوده که سازگار با پوست و باعث لطافت پوست شده و همچنین از سوزش پوست جلوگیری میکند همچنین سایز این اسپری ها ۶۵ میلی لیتر میباشد.

تولید عمده اسپری تاخیری با کیفیت، توسط شرکت ایموشن انجام میشود و فروش محصولات به سادگی از طریق نمایندگی های مطمئن خود انجام میدهد. بدانید با این کیفیت بالا ، محصول ایموشن در داروخانه و بازار و همچنین فروشگاه های اینترنتی قابل عرضه میباشد.

اسپری تاخیری ایموشن در رایحه های : ۲۱۲VIP EssenceEuphoria EssenceBvlgari Essence۱Million EssenceVersace EssenceTom Ford EssenceEternity  EssenceKenzo J EssenceBugatti Essence  میباشد. خرید عمده اسپری تاخیری میتواند از وبسایت تیبوکا انجام گیرد.

بحث آخر:

باتوجه به نوشته های مختصر که در قسمت ذیل آورده شده است . شما مشتریانی که که در پی خرید محصولات به صورت عمده هستید میتوانید از طریق همین وبسایت یا شماره ۰۹۳۵۰۶۰۰۶۹۵ خرید عمده ژل آمیزشی و اسپری تاخیری را انجام دهید.

ما تمام تلاشمان را میکنیم تا برای ارائه محصولات با کیفیت به تمام نقاط ایران و جهان بهترین سرویس را ارائه دهیم . بدانید کارخانه ایموشن به عنوان تولید کننده ژل و اسپری تاخیری این محصولات را در جهت بالا بردن کیفت زندگی مردم تولید میکند و ما به عنوان  نمایندگی محصولات ایموشن بالاترین عرضه را خواهیم داشت.

ممنون و سپاس از توجه شما به این مقاله – فروشگاه تیبوکا

دسته بندی پایگاه دانش و مقاله
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

5 پاسخ به “محصولات ایموشن Emotion [+تولیدکننده اسپری و ژل زناشویی]”

    1. تلفن جهت درخواست محصول گذاشته شده که البته ما به صورت رسمی و با هولوگرام مخصوص خودش ارائه میدیم و به عنوان نماینده رسمی ایموشن با قیمت مناسب به سراسر ایران و همچنین صادرات پخش داریم

  1. سلام ژل های روان کننده ایموشن ۹۹درصد پمپ فشاری که مایع میاد خرابه واقعا نمیدونم چرا اینجوری کردن شاید میخوان مشتری مجبور به باز کردن درش بشه و در مصرفش مجبور بشی بدون کنترل استفاده کنی که در نهایت فروششون بالاتر بره مزخرففففه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه محصولات زناشویی و بهداشتی تیبوکا

تیبوکا یک فروشگاه تخصصی محصولات زناشویی با مجموعه از محصولات باکیفیت و اصل بهداشتی همچون انواع کاندوم با مجوز بهداشتی شامل کاندوم تاخیری، کاندوم خاردار، کاندوم ساده و کلاسیک ، کاندوم سیلیکونی و ژله ای ، کاندوم فضایی ، انواع کاندوم فانتزی ، کاندوم میوه ای ، کاندوم طعم دار ، کاندوم ساگامی ، کاندوم ضد حساسیت کاندوم نازک و بسیار نازک ، و کاندوم عروسکی می باشد. تمامی کالاهایی که از تیبوکا خریداری می نمایید به صورت کاملا محرمانه و با یک روش بسته بندی خاص برای شما به خوبی ارسال می گردد. از اینکه کسی متوجه محتویات داخل بسته پستی شود نگران نباشید. بسته بندی تیبوکا متفاوت است. همچنین تیبوکا به صورت مستقیم بدون واسطه محصولات را در سایت عرضه می کند. تیبوکا به صورت فروش عمده کاندوم نیز فعالیت می کند. به همین دلیل قیمت ها و اجناس مطلوب می باشند. فعالیت تیبوکا قانونی می باشد و محصولات آن حسب مورد دارای مجوز می باشند.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
× چت در واتساپ