درمان زود انزالی – افزایش زمان رابطه زناشویی [+۳ روش نوین وساده (۲۰۲۱)]

تیبوکا
5,669 بازدید
درمان زود انزالی - تیبوکا

درمان زود انزالی – افزایش زمان رابطه زناشویی| رسیدن به اوج رابطه زناشویی، سریع تر از شریک جنسی در بیشتر زوجین شایع است، بنابراین اعتماد به نفس خود را پایین نیاورید. خوشبختانه، اکثر افرادی که سریعا به اوج لذت جنسی میرسند، میتوانند یاد بگیرند که چگونه زود انزالی را متوقف سازند و افزایش زمان رابطه جنسی را چگونه پیاده سازی کنند.

تمرین ها و تغییرات در سبک زندگی میتواند در بهبود عملکرد رابطه زناشویی کمک کند، و تکنیک های فراوانی در جهت تاخیر انداختن در رابطه جنسی را شما میتوانید در طول سکس انجام دهید. محصولات و دارو های درمان زود انزالی میتوانند همچنین به ارزش یک تیر باشند. در ادامه به ۳ روش کاربردی و نوین در جهت جلوگیری از انزال زودرس و خداحافظی با زود انزالی در مردان و بانوان و همچنین افزایش زمان رابطه جنسی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی: خرید کاندوم ، ژل و اسپری تاخیری از فروشگاه اینترنتی تیبوکا

روش اول: ایجاد تغییرات در سبک زندگی

۱- آرام باشید و مشوق خود باشید.

درمان زود انزالی - تیبوکا

اضطراب و شک و تردید نسبت به خود اصلی ترین مخرب روحیه و حوصله میباشند، بنابراین سعی کنید خوش بین باشید. با اعتماد به نفس، احترام به خود، ونگرش مثبت در نزدیک شدن به رابطه جنسی میتواند تمام تفاوت ها را برای شما و همسرتان ایجاد کند.

+حتما بدانید که:

  • به جای سکونت در افکار منفی در مورد عملکردتان، با خودتان به این فکر بپردازید که، “سام، زود انزالی در رابطه جنسی در بیشتر افراد شایع هست و تو نباید بیش از این تو خودت بریزی”. و شما با گفتن این کلمه میتوانید کنار بیایید!
  • با ذکر نام خودتان، هنگامی که خود گفتاری مثبتی داشته باشید، میتواند بیش از پیش برای شما تاثیر گذار باشد.

۲- شروع انجام تمرین های کف زمین نزدیک به لگن برای درمان زود انزالی.

درمان زود انزالی - تیبوکا

تمرین کردن عضلاتی که انزال را کنترل میکنند به شما در درمان زود انزالی و افزایش زمان رابطه زناشویی کمک میکند. برای تشخیص این عضلات، دستگاه ادرار را در اواسط متوقف کنید و عضلات عبور گاز را سفت کنید. برای تمرین دادن آنها، آنها را به مدت ۳ ثانیه سفت و سپس ۳ ثانیه آرام کنید، سپس ۵ تا ۱۰ بار تکرار کنید.
+جهت اطلاع بیشتر:

  • در اولین بار این به نظر میرسد هنگامی که دراز میکشید یا مینشینید آسان باشد، اما آنها را به صورت ایستاده نیز انجام دهید. همانطور که ماهیچه ها را تقویت می کنید، هدف ۳ ست در ۱۰ تکرار در روز است.
  • فقط آن عضلاتی که کنترل ادرار و عبور گاز را کنترل میکنند سفت کنید.  فقط نشیمنگاه و ران خود را خم نکنید.
  • همانطور که تمرین میکنید نیز تنفس عادی را انجام دهید، و از نگه داشتن نفس خود خودداری کنید.

۳- مصرف الکل و مواد دیگر را قطع کنید.

درمان زود انزالی - تیبوکا

الکل و مواد دیگر می تواند عاملی در انزال زودرس، اختلال نعوظ و سایر مسائل مربوط به عملکرد دستگاه تناسلی باشد، از مصرف مواد مخدر و الکل قبل از رابطه جنسی اجتناب کنید و سعی کنید استفاده کلی خود را کاهش دهید.

۴- داشتن یک شریک جنسی مشخص(همسر).

درمان زود انزالی - تیبوکا

اگر شما معمولا با تعداد نفراتی قرار نزدیکی میزارید. صمیمی بودن با یک شخص (همسر) میتواند کمک شایانی در راحت بودن و اعتماد به نفس داشتن در طول سکس میدهد. اگر شما با کسی در رابطه جنسی راحت باشید، داشتن گفت و گوی باز درباره بهبود کمبود و کاستی در زندگی جنسی شما کمک خواهد کرد. و این گزینه با همسرتان میتواند بیشتر مورد بحث قرار گیرد.

مطلب پیشنهادی: چند روش برای افزایش میل جنسی زنان و مردان

روش دوم: انجام تکنیک هایی در طول سکس برای درمان زود انزالی

۱- ابتدا شریک جنسی تان را تحریک کنید.

درمان زود انزالی - تیبوکا

به شریک جنسی تان بدون آنکه خودتان تحریک شوید توجه کنید یا اجازه دهید فقط جاهای حساس شما را لمس کنند. به این ترتیب، سطح هیجان و اوج لذت جنسی تان را به یکدیگر نزدیک و همزمان خواهید کرد.

۲- از حرکات آرام استفاده کنید.

درمان زود انزالی - تیبوکا

زمان گرفتن میتواند به شما در افزایش زمان رابطه زناشویی کمک کند. بنابراین سفر جنسی تان را روی مقصد مورد نظر اولویت بندی کنید. رویکرد رابطه زناشویی را بر روی کار های شهوانی و نفسانی به جای حرکات سریع و تند در طول سکس انجام دهید.

۳- پوزیشن جدیدی را امتحان کنید.

درمان زود انزالی - تیبوکا

تغییر موقعیت ها یا پوزیشن جدید می تواند به شما در جلب توجه دوباره و ریست کردن سطح هیجانتان کمک کند. علاوه بر این، تلاش برای جایگزینی موقعیتهای جدید، می تواند بدن شما را از حالت معمولی، کار عادی و تکراری خود دور کند.

+بیشتر بدانید:

  • علاوه بر این، اگر یک موقعیت وجود داشت که همیشه به نظر شما برای شما مفید است، آن را برای آخرین روش ذخیره کنید تا پیاده سازی کنید.

۴- در صورت نزدیکی به انزال زودرس، تنفس عمیق و آرامی داشته باشید.

درمان زود انزالی - تیبوکا

زمانی که در شرف احساس اوج لذت جنسی بودید، آرام کردن تنفس میتواند واکنش اورگاسم را خنثی کند. یک نفس آهسته و عمیق بکشید و با استنشاق کردن هوا شکم خود را بگسترانید. نفس خود را برای ۲ یا ۳ ثانیه نگه دارید، سپس هوا را به آرامی بیرون دهید.

۵- در آن لحظه فکر دیگری در ذهنتان داشته باشید.

درمان زود انزالی - تیبوکا

هنگامی که شما احساس نزدیکی کردید، فکر خود را با چیزی غیر از رابطه جنسی مثل کار، ورزش، نمایش تلویزیونی یا .. پرت کنید. منحرف کردن موقتی توجه تان، به شما در آرام بودن، درمان زود انزالی و افزایش زمان انزال در مردان کمک می کند.

+جهت اطلاع بیشتر:

  • سعی نکنید کل زمان را صرف فکر کردن درباره چیز دیگری کنید. شما باید حضور ذهنی داشته باشید و با بشاشی تمام به همسرتان توجه داشته باشید.

۶- استراحت دادن را امتحان کنید.

درمان زود انزالی - تیبوکا

روش توقف و شروع یا stop and start شامل عقب نشینی در هنگام سکس با شریک جنسی تان، در زمانی که احساس انزال زودرس یا احساس به اوج رسیدن  داشتید را میگویند.

از سکس عقب نشینی کنید و ۳۰ ثانیه استراحت کنید، سپس شروع به انجام سکس دوباره کنید. روش stopping and starting را تا زمانی که شما و پارتنر تان آماده برای افزایش زمان رابطه زناشویی ( درمان زود انزالی ) بودید را پیاده سازی کنید.

۷- ارائه روش فشردن یک شات

درمان زود انزالی - تیبوکا

برای استفاده از تکنیک فشردن، هنگامی که احساس رسیدن زمان زود انزالی کردید از پارتنر خود بیرون بکشید. شما (یا شریک زندگی خود) سپس به آرامی بخشی از آلت تناسلی مردانه را تا جایی که زیرین کلاهک به محور می رسد فشار دهید. برای چند ثانیه فشار دهید، سپس حدود ۳۰ ثانیه تا قبل از شروع دوباره سکس صبر کنید.

+بدانید:

  • محکم فشار ندهید، و اگر احساس درد و ناخوشایند کردید از این تکنیک استفاده نکنید.
مطلب پیشنهادی: خرید کاندوم فوق تاخیری

روش سوم: استفاده از محصولات و دارو ها

۱- از کاندوم ضخیم استفاده کنید.

افزایش زمان رابطه زناشویی - تیبوکا

میتوانید از کاندوم های فروشگاه آنلاین تیبوکا در جهت افزایش زمان رابطه زناشویی و درمان زود انزالی خرید فرمایید. آن نوع کاندوم ها ضخیم تر هستند و در فروشگاه آنلاین تیبوکا بعضی کاندوم های تاخیری و فوق تاخیری نیز وجود دارد.

این کاندوم های موجود در تیبوکا و جاهای دیگر به صورت موقتی برای کاهش میزان حساسیت در جهت درمان زود انزالی کمک میکند.

۲- از یک روان کننده بی حس کننده استفاده کنید.

افزایش زمان رابطه زناشویی - تیبوکا

شما میتوانید در فروشگاه آنلاین تیبوکا ژل روان کننده و بی حس کننده پیدا کنید. آنها به صورت کرم، اسپری  و ژل  در دسترس میباشند و شما باید آنها را ۱۰ الی ۱۵ دقیقه قبل از سکس اعمال کنید.

+ جهت اطلاع بیشتر:

  • زمانی که از عامل بی حس کننده موضعی برای کاهش حساسیت شریک جنسی تان جهت درمان زود انزالی استفاده میکنید یک کاندوم نیز بپوشید.

۳- از ارائه دهنده خدمات بهداشتی در مورد داروهای تجویزی بپرسید.

افزایش زمان رابطه زناشویی - تیبوکا

اگر شما با راه حل های دیگر موفق نبوده اید، اگر داروی زبانی موثر موجود بود، از پزشک یا داروساز خود در رابطه با چه قرصی بخوریم دیر ارضا شویم سوال کنید. ssri با دوز پایین را چند ساعت قبل از رابطه زناشویی بندازید تا به تاخیر در اورگاسم کمک کند.

+ جهت اطلاع بیشتر:

  • اگر شما هم اختلال نعوظ  و هم انزال زود رس دارید، دارو های تجویزی برای اختلال نعوظ و درمان زود انزالی میتواند برای هر دو مسائل موثر باشد.

روش چهارم: کمک کردن به پارتنر برای افزایش زمان رابطه زناشویی

۱- موضوع را به عنوان یک تیم در نظر بگیرید.

افزایش زمان رابطه زناشویی - تیبوکا

عملکرد جنسی می تواند یک موضوع حساس باشد. موضوع را با گفتن به شریک زندگی تان ارزش میدهید و با صمیمیتی که اشتراک می گذارید، مطرح کنید. اجازه دهید تا آنها بدانند که به آن مشکلات به چشم اینکه مشکل خودشان است و خودشان باید آن را درست کنند نگاه نمیکنید. در عوض، به آنها بگویید که میخواهید در زندگی جنسی خود به عنوان یک تیم کار کنید.

+جهت اطلاع بیشتر:

  • شما می توانید بگویید، “این فقط روی دوش شما نیست – ما باید با یکدیگر همکاری کنیم تا زندگی جنسی ما بهترین باشد. به علاوه، من هیجان زده می شوم تا در خدمت یکدیگر به همان اندازه که ممکن است در این زمینه کار کنیم! “

۲- اجتناب از سرزنش کردن

افزایش زمان رابطه زناشویی - تیبوکا

سعی کنید تا اینکه شریک جنسی تان احساس کند مشکل از طرف اوست، به جای آن احساس خوشحالی و سازنده داشته باشید.

+بدانید که:

  • چیزی شبیه به این بگویید که : “من مواظب تو هستم و می خواهم بدانی که من به هیچ وجه و هیچ وقت قضاوت نمی کنم. من می دانم که می توانیم با یکدیگر همکاری کنیم تا صمیمیت فیزیکی و عاطفی خود را ایجاد کنیم. “

۳- در مورد تکنیک های جدید صبور و راحت باشید.

افزایش زمان رابطه زناشویی - تیبوکا

از شریک زندگی خود بپرسید چه فکری ممکن است کار کند. بهترین کار این است که مکالمه را صادقانه با فشار کم ادامه دهید. صبر داشته باشید، تکنیک های جدید را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما و شریک زندگی شما مناسب است.

+جهت اطلاع بیشتر:

  • به آنها بگویید، “این روندی است که ممکن است کمی وقت ببرد، و این کاملا عادی است. بیایید فقط برخی از ترفندهای جدید را امتحان کنیم و ببینید چه چیزی کار می کند. “

۴- رفتن پیش یک زوج تراپ را مطرح کنید.

افزایش زمان رابطه زناشویی - تیبوکا

مسائل مربوط به عملکرد  جنسی می تواند یک رابطه را تحت فشار قرار دهد. زمانی که بتوانید با هم به مسائل نگاه کنید، شما باید به تمام احساساتتان که شامل ناکامی در بعضی موارد میباشد صادق باشید. مشاور زوج ها میتواند به شما و شریک تان در نظم دادن به بعضیی هیجانات پیچیده کمک کند و میتواند تداخل در صمیمیت ها را کشف کند.

ممنون از توجه شما به این مقاله | فروشگاه اینترنتی تیبوکا

منبع:

ویکی هاو

دسته بندی پایگاه دانش و مقاله
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه محصولات زناشویی و بهداشتی تیبوکا

تیبوکا یک فروشگاه تخصصی محصولات زناشویی با مجموعه از محصولات باکیفیت و اصل بهداشتی همچون انواع کاندوم با مجوز بهداشتی شامل کاندوم تاخیری، کاندوم خاردار، کاندوم ساده و کلاسیک ، کاندوم سیلیکونی و ژله ای ، کاندوم فضایی ، انواع کاندوم فانتزی ، کاندوم میوه ای ، کاندوم طعم دار ، کاندوم ساگامی ، کاندوم ضد حساسیت کاندوم نازک و بسیار نازک ، و کاندوم عروسکی می باشد. تمامی کالاهایی که از تیبوکا خریداری می نمایید به صورت کاملا محرمانه و با یک روش بسته بندی خاص برای شما به خوبی ارسال می گردد. از اینکه کسی متوجه محتویات داخل بسته پستی شود نگران نباشید. بسته بندی تیبوکا متفاوت است. همچنین تیبوکا به صورت مستقیم بدون واسطه محصولات را در سایت عرضه می کند. تیبوکا به صورت فروش عمده کاندوم نیز فعالیت می کند. به همین دلیل قیمت ها و اجناس مطلوب می باشند. فعالیت تیبوکا قانونی می باشد و محصولات آن حسب مورد دارای مجوز می باشند.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
× چت در واتساپ