انواع کاندوم ایکس دریم Xdream به همراه عکس + توضیحات کامل

تیبوکا
10,801 بازدید
انواع کاندوم ایکس دریم Xdream - تیبوکا

کاندوم ایکس دریم Xdream _ کارخانه کاندوم سازی ایکس دریم | شرکت باران بسپار که متولی این نام بوده است به عنوان بزرگترین تولید کننده این محصول با کیفیت در خاورمیانه نیز نام برده میشود. بر اساس تولید محصولات مختلف از جمله ژل ، اسپری و قرص در زمینه زناشویی، کاندوم را نیز علاوه بر پیشگیری در جهت لذت بیشتر میتوان استفاده کرد.

شرکت کاندوم سازی ایکس دریم که به کاندوم مارک دریم نیز معروف است با داشتن انواع گوناگون محصولات کاندومی موجب تامین نیاز مشتریان و لذت های گوناگون برای آنها شده است. فروشگاه رسمی تیبوکا با الهام گرفتن از قیمت گذاری های نوین توانسته محصولات عمده من جمله محصولات شرکت باران بسپار را با قیمتی باور نکردنی در اختیار مشتریان خارجی و داخلی بگذارد.

( جهت خرید عمده محصولات کدکس کلیک کنید )

ویژگی های منحصر به فرد شرکت کاندوم ایکس دریم XDream

کاندوم دریم در ۲۰ تنوع بسته ۳ تایی و  ۱۲ تایی عرضه میشود، محصولات ایکس دریم غیر از محصولات ۱۲ عددی تنوع فانتزی و عجیب غریب خود را به نام کاندوم فضایی نیز تولید میکند. علت نام گذاری این محصول به خاطر عجیب و غریب بودن آن و دارای جنس لاتکس نانو همراه با خار های درشت میباشد که میتواند لذت دوطرفه برای آقایان و بانوان ایجاد نماید

شرکت کاندوم  xdream توسط شرکت تعاونی باران بسپار در سال ۱۳۸۸ تاسیس گردید. نام تجاری ایکس دریم کار خود را در آن زمان به صورت رسمی آغاز نمود. ظرفیت تولید کنندگی کاندوم ایکس دریم در این کارخانه که بالغ بر ۱۵۰ میلیون قطعه میباشد، این کارخانه را به عنوان یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید کاندوم در ایران و خاورمیانه معرفی نموده است.

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

خطوط تولید و ماشین آلات کاندوم برند دریم  (شرکت باران بسپار ) با تکنولوژی روز آلمان و در فضایی به وسعت ۶۰۰۰ متر مربع و در محیطی کاملا بهداشتی و عاری از هرگونه آلودگی (clean room class 1000) نصب و راه اندازی گردید.

محصولات ایموشن {+کارخانه تولید کننده اسپری تاخیری و ژل زناشویی} جهت اطلاع بیشتر از برند ایموشن و خرید عمده و تک بخوانید.

ویژگی کاندوم ایکس دریم

شرکت revertex مالزی به عنوان بزرگترین و خوشنام ترین تولید کننده کامپاوندهای لاتکس طبیعی در سرتاسر دنیا تنها تامین کننده لاتکس مورد نیاز کاندوم های ایکس دریم طی سالهای فعالیت این شرکت بوده تا کیفیت مواد اولیه مورد مصرف تضمینی بر کیفیت محصول نهایی باشد.

  • استفاده از لاتکس مرغوب و ۱۰۰% طبیعی بدون هیچ افزودنی پلاستیکی
  • تست ۱۰۰% الکتریکی در جهت سالم بودن محصول از نظر پارگی و کیفیت لاتکس
  • دارای روان کنندگی با کیفیت
  • دارای مجوز های بین المللی و ایرانی
  • حاوی مواد با کیفیت گرم کننده ، تاخیری و …
  • استفاده از لاتکس با کیفیت
  • تنوع عالی برای داشتن یک رابطه فوق العاده با کیفیت
  • برای هر ضعفی در رابطه جنسی دارای کاندوم مختص آن ضعف میباشد.
  • کاندوم های فضایی از لاتکس نانو در جهت بهبود عملکرد فردی استفاده میکند.
  • صادرات کاندوم به سرتاسر ایران با استفاده از کیفیت ایکس دریم ایرانی
  • اخذ گواهینامه های استاندارد مدیریت کیفیت iso 9001/2008 و iso 13485/2003 از شرکت BRS امریکا در کمتر از سه ماه از شروع تولید.
  • دارای استاندارد اتحادیه اروپا CE پروانه ساخت وسیله پزشکی از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی.
  • همچنین علامت استاندارد ملی ایران نشان از عزم راسخ پرسنل شرکت باران بسپار در تولید محصول با کیفیت و مطابق با استاندارد جهانی دارد.

انواع مختلف محصولات ۱۲ تایی کاندوم  ایکس دریم Xdream

شرکت Xdream در حال حاضر قادر به تولید ۲۰ نوع محصول ۱۲ تایی در تنوع و نیازهای مختلف میباشد. در این مقاله نگاه مختصر به هر کدام از محصولات می اندازیم اما در جهت خرید محصولات اطلاعات کامل  بر اساس نیاز های مختلف در جزئیات محصول در فروشگاه اینترنتی تیبوکا آورده شده است در جهت خرید کاندوم ارزان قیمت و با کیفیت همراه با سرویس های عالی حتما سری به محصولات ما بزنید.

<<جهت خرید هر محصول روی عنوان کلیک نمایید تا جزئیات کامل همراه با قیمت برایتان باز شود درضمن محصولات به صورت رایگان و محرمانه ارسال میشود.>>

۱- کاندوم تاخیری مضاعف ایکس دریم – Xdream double delay condom

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم تاخیری مضاعف حاوی بنزوکائین با دوز بیشتر و دارای بدنه با برجستگی های مختلف برای تحریک بانوان نیز میباشد. این محصول بیشترین تاخیر در انزال به صورت فیزیکی و گیاهی را داراست.

۲- کاندوم لذت طولانی ایکس دریم – Xdream Long Love Condom

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم لذت طولانی بسیار چرب و شفاف بوده و حاوی ماده بنزوکائین جهت تاخیر در انزال و افزایش زمان مقاربت میشود این محصول به علت داشتن بدنه با برجستگی های مختلف موجب تحریک و همچنین طراحی آناتومیک و کانتوری موجب لذت بیشتر و تاخیر فیزیکی انزال نیز میشود. به طور معمول دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر نیز میشود.

۳- کاندوم میوه ای ایکس دریم – Xdream Flavor Wave Condom

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم میوه ای  بسیار چرب و شفاف بوده است این نوع حاوی عصاره و عطر میوه های مختلف و دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر نیز میباشد. این نو مناسب برای رفع بوی بد واژن نیز استفاده میشود.

۴- کاندوم تاخیری ایکس دریم –  Xdream delay condom

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

این کاندوم تاخیری بسیار چرب و شفاف بوده – حاوی عصاره گیاهی بنزوکائین جهت ایجاد تاخیر در انزال آقایان نیز میباشد. این محصول موجب عدم ایجاد حساسیت به علت بنزوکائین گیاهی به جای لیدوکائین میشود. همچنین دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر  میباشد.

۵- کاندوم تنگ کننده انار ایکس دریم –  Xdream pomegranate condom

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم تنگ کننده انار حاوی عصاره انار جهت تنگ کردن واژن میباشد این محصول دارای عصاره طبیعی manjakani جهت تنگ شدن واژن و افزایش لذت مقاربت نیز میشود . این نوع کاندوم مناسب برای استفاده بعد از زایمان میباشد.

۶- کاندوم خنک کننده ایکس دریم – Xdream Peppermint Condom

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم خنک کننده دارای دیواره ی بسیار چرب و شفاف بوده و همچنین دارای عصاره و عطر طبیعی نعنا میباشد. این محصول حاوی natural mint جهت خنک شدن و تاخیر در انزال نیز میشود. این کاندوم دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر نیز است.

۷- کاندوم آنتی باکتریال ایکس دریم – Antibacterial & antifungal condom

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم آنتی باکتریال  بسیار چرب و شفاف بوده و دارای مواد ضد قارچ و مواد آنتی باکتریال برای جلوگیری از قارچ زدگی هنگام مقاربت میشود این محصول مناسب برای افراد حساس و دارای مقاومت بالا میباشد. دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر نیز به طور معمول داراست.

۸- کاندوم شب رنگ ایکس دریم – Xdream Nilght Light Condom

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم شبرنگ دارای لاتکس بسیار چرب و روان برای کاهش درد در مقاربت و نزدیکی و با شفافیت بسیار موجب انتقال بیشترین حس میباشد این محصول از برند ایکس دریم حاوی ماده شبرنگ جهت درخشش در تاریکی و تجربه ای متفاوت را برای شما رقم میزند. همچنین این کاندوم دارای مخزن ذخیره در سر کاندوم برای امنیت بیشترنیز میباشد.

۹- کاندوم روان کننده ایکس دریم – Xdream Ultra Lubricated Condom

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم روان کننده  بسیار چرب و شفاف بوده و دارای مواد روان کننده با دوز بیشتر برای مقاربت های دردناک نیز میباشد. این محصول بدون نیاز به روان کننده اضافه نیز میباشد.

دارای طراحی ساده برای ایجاد حس راحتی بیشتر و همچنین دارای اسانس و رایحه برای تحریک بیشتر نیز میباشد. این محصول مثل بقیه محصول ها دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر نیز مباشد.

۱۰- کاندوم لارگو ایکس دریم – XDREAM LARGO CONDOM

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم لارگو بزرگ کننده آلت تناسلی  و حاوی ماده گیاهی بنزوکایین جهت تاخیر در انزال نیز مشود این محصول حاوی L-arginine جهت بهبود و ماندگاری نعوظ در آقایان میشود همچنین دارای رایحه خاص جهت افزایش میل و libido میشود.

محصول لارگو دارای بدنه با برجستگی های نقطه ای و شیاردار برای تحریک بانوان میشود علاوه بر این همه ویژگی طراحی آناتومیک و کانتوری این محصول برای افزایش لذت میشود.

۱۱- کاندوم بسیار ایمن ایکس دریم – Xdream Super Safe Condom

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم بسیار ایمن  بسیار چرب و شفاف بوده است و به علاوه حاوی ماده اسپرم کش جهت افزایش ایمنی کاندوم و دارای مخزن ذخیره اسپرم جهت امنیت بیشتر نیز میشود.

۱۲- کاندوم بسیار نازک ایکس دریم – Xdream ULTRA Thin Condom

کاندوم بسیار نازک | تیبوکا

کاندوم بسیار نازک دارای دیواره ی شفاف و بسیار نازک است بر اساس نازک بودن آن ضد حساسیت و موجب تحریک طبیعی بانوان میشود این محصول مقاوم برای تحریک بیشتر است و مناسب برای مقاربت های دردناک نیز میباشد این نوع مثل انواع دیگر دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر میباشد.

۱۳- کاندوم لذت های گوناگون ایکس دریم – Xdream Travel Mixed Condom

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم لذت های طولانی  دارای ۳ عدد کاندوم لذت طولانی – ۳ عدد کاندوم انار تنگ کننده – ۳ عدد کاندوم توربو – ۳ عدد کاندوم بسیار نازک نیز میباشد. این نوع دارای لذت های گوناگون بوده و پیشنهاد میشود برای یکبار امتحان کنید.

۱۴- کاندوم توربو ایکس دریم – Xdream Turbo Condom

کاندوم توربو | تیبوکا

کاندوم توربو به عنوان محصول باکیفیت حاوی ماده تحریک کننده جهت تحریک بیشتر جنسی و همچنین حاوی ماده گیاهی جهت تاخیر درانزال میشود. این محصول همچنین با بدنه و برجستگی های نقطه ای و شیاردار و طراحی آناتومیک و کانتوری موجب تاخیر همزمان فیزیکی و گیاهی نیز میشود.

۱۵- کاندوم حساس ایکس دریم – Xdream sensation condom

کاندوم حساس | تیبوکا

کاندوم حساس  مناسب برای رفع زود انزالی و همچنین مناسب برای کسانی که تمایل با استفاده از کاندوم ندارند به علاوه برای مقاربت های دردناک مناسب تر است. این کاندوم دارای نقاط برجسته در سراسر کاندوم جهت تحریک بیشتر بانوان و همچنین با طراحی آناتومیک و کانتوری جمجب تاخیر فیزیکی نیز میشود.

علاوه بر این ویژگی ها این کاندوم شفاف و بسیار نازک و مقاوم برای تحریک بیشتر است. این کاندوم دارای اسانس قهوه با افزایش حس جنسی بیشتر نیز است.

۱۶- کاندوم داغ ایکس دریم – Xdream Hot Condom

کاندوم هات باران بسپار | تیبوکا

کاندوم داغ  یا کاندوم هات حاوی عصاره وعطر طبیعی انار جهت تنگ کردن واژن و افزایش تحریک نیز میشود. دارای طراحی آناتومیک و کانتوری ودارای حلقه های منظم در نوک و نقطه های برجسته در بدنه کاندوم جهت افزایش تحریک و همچنین عصاره manjakani جهت افزایش لذت مقاربت میشود.

علاوه بر این ویژگی های منحصر به فرد این محصول حاوی ماده گیاهی ننزوکائین جهت تاخیر در انزال نیز میشود.

۱۷- کاندوم قهوه ایکس دریم – Xdream coffee Condom

شرکت ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم قهوه مناسب برای رفع زود انزالی و مناسب برای آقایان و بانوانی که سرد مزاج هستن میباشد. این نوع حاوی ماده گیاهی جهت تاخیر در انزال و افزایش مدت رابطه میباشد و همچنین حاوی اسانس طبیعی قهوه با افزایش حس جنسی است.

به علاوه این محصول دارای بدنه با برجستگی های نقطه ای و شیار دار برای تحریک بیشتر بانوان نیز میشود. به طور معمول این کاندوم دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر نیز میباشد.

۱۸- کاندوم خاردار ایکس دریم – Xdream Dotted Condom

محصولات کاندوم ایکس دریم | تیبوکا

کاندوم خاردار با طراحی اناتومیک و کانتوری موجب ایجاد تاخیر فیزیکی در انزال میشود همچنین این محصول دارای بیش از ۴۸۰ نقطه برجسته در سرتاسر کاندوم جهت افزایش تحریک و لذت جنسی میشود. این کاندوم همانند بقیه کاندوم ها دارای مخزن ذخیره جهت امنیت بیشتر نیز میشود.

۱۹- کاندوم کلاسیک ایکس دریم – Xdream Classic Condom

 کاندوم کلاسیک باران بسپار | تیبوکا

کاندوم کلاسیک  دارای سطح فوق العاده چرب و شفاف مناسب برای مقاربت های دردناک میباشد همچنین داراری مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر نیز میشود.

۲۰- کاندوم سرد ایکس دریم – Xdream cold condom

محصولات شرکت باران بسپار | تیبوکا

کاندوم سرد  موجب افزایش میل جنسی و جلوگیری از زود انزالی و همچنین دارای عصاره نعنا جهت خنکی و تاخیر در انزال . به علاوه این محصول حاوی ماده خنک کننده طبیعی جهت خنک شدن واژن در هنگام مقاربت و همچنین دارای نقطه های برجسته نیز میباشد.

انواع مختلف محصولات کاندوم فضایی ایکس دریم Xdream

این مجموعه مفتخر است که از سال ۹۳ با تولید و عرضه ی سری کاندوم های Alien { کاندوم فضایی چیست ؟ } و افزودن محصول جدید به سری کاندوم های معمول XDream ، مجموعه ای گسترده و متنوع از این کالای بهداشتی با بیش از بیست مدل مختلف را در دسترس مشتریان عزیز داخلی و خارجی قرار داده است. در جهت خرید محصول کاندوم ایکس دریم Xdream روی عنوان کلیک کنید.

۱- کاندوم فضایی چرخشی ایکس دریم – Xdream Alien Spiral

محصولات ایکس دریم کاندوم فضایی | تیبوکا

کاندوم فضایی چرخشی ایکس دریم فوق تحریک کننده بانوان و همچنین دارای خار های فوق برجسته و نرم با طراحی دورانی حول کاندوم برای تحریک بیشتر نیز میشود این کاندوم نیز چرب و شفاف نیز بوده است.

۲- کاندوم فضایی دکمه دار ایکس دریم- XDream ََAlien Super Stud

 کاندوم فضایی | تیبوکا

کاندوم فضایی دکمه دار ایکس دریم درای بدنه چرب وشفاف و دارای مخزن ذخیره جهت امنیت بشتر است . این نوع کاندوم دارای دکمه های برجسته و نرم از جنس نانو لاتکس میباشد.

ویژگی دیگر این محصول موجب تحریک کنندگی نقطه جی G-spot و همچنین بانوان را به نهایت اورگاسم میرساند و در رابطه با جنس مذکر موجب بزرگ شدن آلت تناسلی نیز میشود.

۳- کاندوم فضایی طوقی ایکس دریم – XDream ََAlien Collar

کاندوم فضایی | تیبوکا

کاندوم فضایی طوقی  دارای دکمه های برجسته حلقوی نرم از جنس نانو لاتکس میباشد. این نوع کاندوم مانندو کاندوم دکمه دار موجب حجیم شدن آلت تتناسلی میشود و هچنین در بانوان موجب تحریک نقطه G-spot و رساندن به نهایت اورگاسم میشود. ایننوع مثل بقیه کاندوم های فضایی دارای سطح شفاف و دارای مخزن دخیره جهت امنیت بیشتر نیز میباشد.

۴- کاندوم فضایی اره ماهی ایکس دریم – XDream Alien Super Collar

 کاندوم فضایی | تیبوکا

کاندوم فضایی اره ماهی  دارای دکمه ها و خارهای برجسته ی حلقوی نرم از جنس لاتکس جهت اوج رابطه جنسی و اورگاسم طبیعی – این کاندوم موجب حداکثر تحریک و لذت جنسی بیشتر در بانوان نیز میشود.

این نوع کاندوم مانند دیگر کاندوم های فضایی موجب تحریک نقطه G-spot و کلیتوریس که باعث ایجاد تجربه واقعی اوراسم نیز میشود. به علاوه موجب حجیم تر شدن آلت مردانه و به دلیل برجستگی های زخیم موجب افزایش قدرت مرد در رابطه جنسی نیز میشود. مناسب برای اسفاده بعد از زایمان و سزارین.

۵- کاندوم فضایی شمشیری ایکس دریم – XDream Alien Sword

کاندوم فضایی | تیبوکا

کاندوم فضایی شمشیری  – تحریک کننده فوق العاده – تحریک نقطه G و دیواره واژن – دارای خارهای -درشت و نرم در نوک و بدنه -روان کننده و دارای مخزن ذخیره میباشد.

راهنمای خرید کاندوم به صورت عمده و تک :

با توجه به اطلاعات مختصری که در رابطه با هر کاندوم در این مقاله داده شده است جهت دیدن اطلاعات دقیق تر و بیشتر به خود محصولات در فروشگاه زناشویی تیبوکا رجوع کنید. لازم به ذکر است که در جهت خرید کاندوم ایکس دریم ، انواع برند دیگر کاندوم و ژل و اسپری ارزان قیمت به فروشگاه تیبوکا مراجعه فرمایید.

محصولات به صورت نرخ ثابت به سراسر ایران به صورت کاملا محرمانه ارسال میشود. و پیشنهاد برای ارسال رایگان به این گونه میباشد که خرید های بالای ۱۵۰ هزار تومان ارسال رایگان انجام خواهد شد

نکته مهم برای آندسته از عزیزانی که میخواهند قیمت کاندوم عمده را بدانند میتوانند به شماره ۰۹۳۵۰۶۰۰۶۹۵ در واتس اپ و گفت گو تماس حاصل کنند و از قیمت عمده فروش کاندوم مطلع شوند.

ممنون از توجه شما به این مقاله – فروشگاه آنلاین تیبوکا

دسته بندی پایگاه دانش و مقاله
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

3 پاسخ به “انواع کاندوم ایکس دریم Xdream به همراه عکس + توضیحات کامل”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه محصولات زناشویی و بهداشتی تیبوکا

تیبوکا یک فروشگاه تخصصی محصولات زناشویی با مجموعه از محصولات باکیفیت و اصل بهداشتی همچون انواع کاندوم با مجوز بهداشتی شامل کاندوم تاخیری، کاندوم خاردار، کاندوم ساده و کلاسیک ، کاندوم سیلیکونی و ژله ای ، کاندوم فضایی ، انواع کاندوم فانتزی ، کاندوم میوه ای ، کاندوم طعم دار ، کاندوم ساگامی ، کاندوم ضد حساسیت کاندوم نازک و بسیار نازک ، و کاندوم عروسکی می باشد. تمامی کالاهایی که از تیبوکا خریداری می نمایید به صورت کاملا محرمانه و با یک روش بسته بندی خاص برای شما به خوبی ارسال می گردد. از اینکه کسی متوجه محتویات داخل بسته پستی شود نگران نباشید. بسته بندی تیبوکا متفاوت است. همچنین تیبوکا به صورت مستقیم بدون واسطه محصولات را در سایت عرضه می کند. تیبوکا به صورت فروش عمده کاندوم نیز فعالیت می کند. به همین دلیل قیمت ها و اجناس مطلوب می باشند. فعالیت تیبوکا قانونی می باشد و محصولات آن حسب مورد دارای مجوز می باشند.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
× چت در واتساپ